1. Informacje ogólne

1.1 Sklep internetowy, działający pod adresem www.espressowa_lektorka.elms.pl, jest prowadzony przez Espressową Lektorkę z siedzibą przy ul. Jantarowej 5/22 w Lublinie, NIP 7123427366, REGON 520569921.

1.2 Sklep oferuje kursy językowe online dostępne w serwisie Web to Learn. Kursy są sprzedawane w formie dostępu do materiałów edukacyjnych, w tym plików PDF, materiałów wideo, nagrań audio oraz dostępu do grupy z webinarami lub prywatnymi lekcjami, w zależności od wybranego pakietu.

 

2. Zobowiązania sprzedającego

2.1. Klient otrzymuje dostęp do zakupionego kursu natychmiast po dokonaniu zakupu. Dostęp do kursu jest bezterminowy.

2.2. Dostęp do kursu jest udostępniany klientowi poprzez login i hasło do platformy Web to Learn, wysłane na adres e-mail podany przy zakupie.

 

3. Oferta kursów

3.1. Kursy dostępne są w trzech pakietach: mini, standard, premium. Każdy pakiet zawiera:

  • Pakiet Mini: Materiały video, notatki do każdej lekcji, interaktywne quizy, certyfikat ukończenia kursu.
  • Pakiet Standard: Wszystko z pakietu Mini, dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku, comiesięczne webinary (odbywające się conajmniej do końca roku 2024), pliki MP3 do każdej lekcji, dodatkowa lekcja video o kulturze Włoch.
  • Pakiet Premium: Wszystko z pakietu Standard, 2 godziny lekcji online z autorką kursu, indywidualna ocena wymowy.

3.2. Liczba lekcji wideo to 20 plików podzielonych na 4 moduły po 5 lekcji. Do każdej lekcji dostępne są notatki oraz ćwiczenia. Materiały audio są dostępne w pakietach Standard i Premium.

3.3. Webinary są dostępne dla pakietów Standard i Premium i odbywają się co miesiąc. Prywatne lekcje dostępne są tylko w pakiecie Premium i wymagają wcześniejszego ustalenia terminu poprzez kontakt e-mailowy.

 

4. Oferta i Zamówienia

4.1 Wszystkie kursy dostępne w sklepie są opisane w sposób umożliwiający zapoznanie się z ich głównymi cechami.

4.2 Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, poprzez stronę internetową sklepu.

4.3 Po złożeniu zamówienia, klient otrzymuje potwierdzenie jego przyjęcia do realizacji na podany adres e-mail.

 

4. Rejestracja i Bezpieczeństwo

2.1 Aby skorzystać z pełnej funkcjonalności sklepu, użytkownik może być zobowiązany do utworzenia konta. Podczas rejestracji użytkownik zobowiązany jest do podania prawdziwych i aktualnych danych.

2.2 Użytkownik jest odpowiedzialny za zachowanie poufności danych swojego konta, w tym hasła, oraz za wszelkie działania wykonane za pośrednictwem jego konta.

 

5. Obowiązek podania prawdziwych danych osobowych

5.1. Klient jest zobowiązany do podania prawdziwych danych osobowych (imię, adres e-mail) podczas procesu zakupu. W przypadku zakupu na fakturę, konieczne jest podanie pełnych danych firmy (nazwa firmy, adres firmy, NIP).

 

6. Ceny i Płatności

6.1 Ceny kursów są podane w walucie polskiej (PLN) i zawierają wszystkie obowiązujące podatki.

6.2 Płatności za zakupione kursy można dokonać za pomocą karty płatniczej lub systemu BLIK przez platformę PAYU.

 

7. Prawo do odstąpienia od umowy

7.1 Klient ma prawo odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty zakupu kursu.

7.2 Aby odstąpić od umowy, klient powinien wysłać wiadomość mailową o odstąpieniu na adres e-mail sklepu kontakt@espressowalektorka.pl. W zgłoszeniu należy podać następujące informacje:

  • Imię i nazwisko klienta,
  • Dane kontaktowe (adres e-mail lub numer telefonu),
  • Nazwę zakupionego pakietu kursu (Mini, Standard, Premium),
  • Datę dokonania zakupu,
  • Dowód zakupu (np. potwierdzenie przelewu),
  • Numer konta, na jakie mają zostać zwrócone pieniądze.

7.3 W przypadku odstąpienia od umowy, sklep dokona zwrotu płatności niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu.

 

8. Reklamacje

8.1 Klient ma prawo złożyć reklamację dotyczącą kursów, jeśli są one niezgodne z umową. Przyczyny złożenia reklamacji mogą obejmować problemy techniczne, niezgodność z opisem produktu przedstawionym w ofercie sklepu, błędy w materiałach kursu itp.

8.2 Aby zgłosić reklamację, klient powinien wysłać zgłoszenie na adres e-mail sklepu: kontakt@espressowalektorka.pl. W zgłoszeniu należy podać następujące informacje:

  • Imię i nazwisko klienta,
  • Dane kontaktowe (adres e-mail lub numer telefonu),
  • Nazwę zakupionego pakietu kursu (Mini, Standard, Premium),
  • Datę dokonania zakupu,
  • Dowód zakupu (np. potwierdzenie przelewu),
  • Szczegółowy opis problemu, w tym ewentualne zrzuty ekranu lub inne dowody ilustrujące problem.

8.3 Reklamacje są rozpatrywane przez sklep w terminie 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia. Proces rozpatrywania reklamacji obejmuje weryfikację zgodności zgłoszenia z prawami konsumenta oraz ocenę zasadności reklamacji.

8.4 W przypadku uznania reklamacji za zasadną, klientowi oferowane są następujące formy rekompensaty:

  • Zwrot pełnej kwoty zakupu na wskazane konto bankowe,
  • Rabat na zakupione materiały, do wykorzystania przy przyszłych zakupach w sklepie,
  • Dostęp do dodatkowych materiałów kursu bezpłatnie, w celu zrekompensowania zastrzeżeń wynikających z niezgodności produktu z umową.

8.5 Sklep zobowiązuje się do informowania klienta o wyniku procesu reklamacyjnego drogą e-mailową, pod adresem podanym w zgłoszeniu reklamacji.

8.6 Decyzja sklepu w sprawie reklamacji jest ostateczna. Klient, który nie zgadza się z decyzją, ma prawo do poszukiwania rozwiązań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów konsumenckich.

 

9. Ochrona danych osobowych

9.1 Administratorem danych osobowych jest Espressowa Lektorka. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z polityką prywatności, dostępną na stronie sklepu.

 

10. Postanowienia końcowe

10.1 Wszelkie spory wynikające z realizacji umów zawartych za pośrednictwem sklepu będą rozstrzygane przez sądy właściwe dla siedziby sprzedawcy.

10.2 Sklep zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie w dowolnym momencie. Zmiany stają się skuteczne w momencie opublikowania ich na stronie internetowej sklepu. Zmiany wprowadzane są w celu poprawy funkcjonowania sklepu internetowego lub dostosowania regulaminu do obowiązujących przepisów prawa. Klienci są informowani o zmianach poprzez komunikat na stronie głównej sklepu. Kontynuacja korzystania ze sklepu po wprowadzeniu zmian oznacza akceptację nowego regulaminu przez użytkownika.

10.3 Użytkownik, który nie akceptuje wprowadzonych zmian w regulaminie, ma prawo zrezygnować z usług świadczonych przez sklep internetowy poprzez usunięcie swojego konta użytkownika.

10.4 W kwestiach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa polskiego.

10.5 Regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania na stronie internetowej sklepu.